W przypadku towarów zakupionych od 1 listopada do 24 grudnia oferujemy możliwość ich wymiany na inne towary do 31 stycznia następnego roku.
Naszym głównym celem jest Tzadowolenie i satysfakcja z zakupionego instrumentu w naszym sklepie. Dlatego znacząco wydłużyliśmy przewidziany ustawowo czas na odstąpienie od umowy, czyli zwrot towaru bez konieczności podania jakiejkolwiek przyczyny.
Po odebraniu towaru od przewoźnika mają Państwo pełne 30 dni na poinformowanie nas o chęci odstąpienia od umowy kupna (wydłużyliśmy przewidziany ustawowo okres do odstąpienia od umowy kupna z 14 dni na na 30 dni). Termin ustawowy 14 dni dotyczy wyłącznie towarów z działu Boutique oraz towarów używanych.
W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu pierwszych 14 dni od odebrania przesyłki oferujemy możliwość zlecenia kuriera na nasz koszt, w ciągu pozostałych 16 dni można wysłać towar na adres Działu zwrotów we własnym zakresie. Zwrot kosztów zostanie wykonany w ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu.
Dane kontaktowe do zwrotu towarów:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
Dział zwrotów
Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
Republika Czeska
Email: reklamacja@kytary.pl
Jeżeli skorzystają Państwo z oferowanych przez nas sposobów odbioru przesyłki, nasz sklep opłaci koszty transportu (z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni).
W przypadku wymiany towaru na inny, prosimy o podanie kodu żądanego towaru (HN...). Jeżeli towar jest na stanie, wyślemy go do Państwa w najbliższym możliwym terminie. Ewentualna różnica w cenie zostanie rozwiązana poprzez dopłatę lub zwrot nadpłaty.
1. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
2. Pod linkiem można zamówić odbiór za pośrednictwem DPD. W formularzu należy wybrać przyczynę zwrotu:
a) Zwrot towaru - w przypadku odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni.
b) Reklamacja w okresie gwarancji.
c) Wymiana towaru.
3. Wraz z powodem zwrotu zostaw komentarz. W polu komentarz prosimy o podanie numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy, należy podać opis usterki lub wpisać kod towaru (HN…), który zostanie wysłany jako zamiennik zwróconego produktu.
4.. Kurier DPD odbiera przesyłkę pod wskazanym przez Państwo adresem w wybranym dniu (maksymalna długość obwodu paczki to 300 cm, najdłuższa krawędź 170 cm, maksymalna waga paczki to 31,5 kg).
Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu DPD (cennik tutaj).
1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z dowodem zakupu, adresem i preferowaną datą odbioru na adres . Prosimy o ustalenie terminu odbioru z kilkudniowym wyprzedzeniem, abyśmy mogli zarezerwować odbiór w odpowiednim czasie.
2. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
3. Nasi pracownicy lub bezpośrednio przewoźnik potwierdzą termin odbioru.
4. Kurier przyjeżdża i odbiera przesyłkę.
Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu DPD (cennik tutaj).
1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza odstąpienia od umowy kupna i wysłanie go wraz z dowodem zakupu na adres lub wydrukowani go i dołączenie do towaru wraz z kopią dowodu zakupu.
2. Zapakowany towar można wysłać pod nasz adres:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
Dział zwrotów
Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4 - Modřany
Republika Czeska
Email:
Prosimy o staranne zapakowanie towaru. Za ewentualne uszkodzenia w trakcie przewozu sprzedawca nie odpowiada.
Prosimy o nie wysyłanie towaru za zaliczeniem pocztowym. Takich przesyłek przyjąć nie możemy.
Wysyłany towar należy starannie zapakować. Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
Jeżeli środki pieniężne są zwracane na konto bankowe poza Rzeczpospolitą Polską, kupujący pokrywa wszystkie opłaty bankowe związane z wykonaniem międzynarodowej transakcji.
Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem. Przesyłki tego typu nie będą odbierane.
Jeżeli zamówienie lub jego część zostało opłacone za pomocą bonu podarunkowego, ewentualny zwrot również zostanie dokonany w postaci bonu.
W przypadku, gdy zwracany towar wchodzi w skład przecenionego zestawu, u pozostałych pozycji z tego zestawu zostanie naliczona ich cena standardowa.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu środków pieniężnych kupującemu wcześniej, niż do czasu otrzymania towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy kupna, kupującemu przysługuje jedynie zwrot kosztów wysyłki w najniższej oferowanej kwocie (w przypadku, gdy wybrał droższy sposób wysyłki).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
W przypadku produktu cyfrowego z dostawą online nie można odstąpić od umowy kupna. Klient ma możliwość zapoznać się z cyfrowym towarem przed kupnem za pomocą wersji próbnej.
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów:
a. dotyczących dostawy towarów, które zgodnie z życzeniem konsumenta zostały zmodyfikowane lub dostosowane do jego indywidualnych potrzeb,
b. dotyczących dostawy towarów ulegających szybkiemu zepsuciu, jak i towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie połączone z innymi towarami,
c. dotyczących towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które kupujący wyjął z opakowania i ze względów higienicznych nie można ich zwrócić,
d. w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, jeżeli kupujący po dostarczeniu naruszył ich opakowanie.