Firmę tworzą ludzie. Ludzie, którzy w swoim życiu osobistym i zawodowym wyznają określone wartości, zgodnie z którymi także postępują. My w Kytary mamy unikatowy zestaw wartości firmowych, który współdzielimy w ramach naszego zespołu. Są w nich widoczne ślady przekonań wewnętrznych właścicieli, którzy założyli firmę oraz pozostałych współpracowników, którzy stopniowo do nich dołączali.
Podczas realizacji naszej muzycznie pozytywnej misji kierujemy się naszymi wartościami, dostrzegając jednocześnie odpowiedzialność wynikającą z naszej pozycji na rynku europejskim. Poprzez to, jak traktujemy naszych klientów, pracowników, jak przestrzegamy przepisów prawa, jak wpływamy na środowisko, mamy wpływ na ogólne postrzeganie tego, co jest normalne. Uczestniczymy w tworzeniu środowiska biznesowego, a zatem także środowiska społecznego w Europie.
Zadowolenie klientów jest naszym podstawowym celem długoterminowym przewyższającym chwilowy zysk.
W pracy spędzamy wiele czasu i zależy nam na tym, byśmy czuli się w niej dobrze.
Staramy się minimalizować ślad środowiskowy związany z naszą działalnością.
Część funduszy zwracamy społeczności muzycznej w formie wsparcia dla imprez kulturalnych. Za część odpowiedzialnej i dojrzałej firmy uważamy również działalność charytatywną i od dawna jesteśmy jej oddani.
Jesteśmy świadomi tego, że na budowę szkół, szpitali, autostrad i innej infrastruktury potrzebne są finanse. Emerytury naszych rodziców, bezpłatna opieka zdrowotna i prawo do nauki pokrywają podatki. Czujemy się odpowiedzialni i chcemy mieć swój udział w tych wydatkach.