Sklep w Pradze
Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4.
Sklep w Brnie
Lidická 28, 602 00 Brno.
W zależności od wybranego sposobu odbioru lub dostawy można skorzystać z następujących metod płatności:
- Gotówka lub karta przy odbiorze
- Online z konta bankowego/Blik
- Przelewem bankowym - płatność z góry
- Dla wybranych instytucji i partnerów hurtowych oferujemy płatność na podstawie faktury.
Oferujemy następujące metody odbioru i dostawy, które można wybrać w zależności od liczby i rodzaju produktów w zamówieniu:
- Paczkomaty
- Pozta Polska
- DPD
- Gebrüder Weiss
Posiadamy własne Centrum Serwisowe z zespołem profesjonalistów. W warsztacie gitarowym specjaliści zajmują się strojeniem wszystkich typów gitar, naprawą elektroniki, szlifowaniem lub wymianą progów oraz wieloma innymi czynnościami. W warsztacie elektronicznym naprawiamy sprzęt nagłaśniający, aparaturę, pianina i inne urządzenia. Zajmujemy się również serwisem instrumentów smyczkowych. Listę wszystkich naszych usług można znaleźć tutaj.
Zajmujemy się naprawą gitar, basów, keyboardów, strun i elektroniki. Jesteśmy również autoryzowanym serwisem Fender, Taylor i Yamaha. Serwisujemy instrumenty bezpośrednio w naszej siedzibie, a także serwisujemy instrumenty, które nie zostały zakupione u nas.
Więcej informacji na temat naszego centrum serwisowego można znaleźć tutaj.
Możesz zadać pytanie na stronie szczegółów produktu w sekcji Porady, gdzie nasi specjaliści ds. produktów wkrótce udzielą Ci odpowiedzi. Odpowiedź prześlemy również pocztą elektroniczną, a zarejestrowani klienci mogą ją znaleźć na swoim koncie klienta w sekcji Moje pytania - O produktach w sklepie internetowym.
Chętnie pomożemy również w wyborze produktu, dzwoniąc do działu obsługi klienta pod numer 126 006 960 lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza internetowego lub e-mailem .
Zwracane towary należy wysyłać na adres:
AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.pl
Dział Reklamacji
Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4 – Modřany.
Republika Czeska
Prosimy o przesłanie towaru do zwrotu na adres:
AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.pl
Dział Zwrotu Towaru
Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4 – Modřany.
Republika Czeska
W przypadku towarów zakupionych od 1 listopada do 24 grudnia oferujemy możliwość ich wymiany na inne towary do 31 stycznia następnego roku.
Bonusy zbieracie Państwo na Waszym koncie klienta po każdym zamówieniu. Skumulowana premia może być wykorzystana w dowolnym momencie, a tym samym obniżyć koszty następnego zakupu, gdzie 1 bonus = 1 zł . Więc jeśli zostało zebrane, na przykład 100 zł premii, można z nich korzystać i zmniejszyć koszt rzędu 100 zł.
Bonusem możena zapłacić za zamówienia nawet do 50% taniej.
Bonus otrzymacie Państwo natychmiast po odesłaniu zamówienia z naszego sklepu, a jego wysokość zostanie wyświetlona na stronie z potwierdzeniem zamówienia. Aktywny i do wykorzystania będzie po upływie 30-dniowego okresu zwrotu towaru. Wysokość premii pojawi się również w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Wystarczy w prawym górnym rogu sklepu internetowego kliknąć „Logowanie” i zalogować się na koncie klienta. Następnie, w tym samym miejscu pokaże się Państwa nazwisko. Po kliknięciu pokaże się menu, a dalej okno, w którym zobaczycie pole Mój bonus. Tutaj znajdziecie Państwo całkowite kwoty premi, w tym zleceń, za które zostały naliczone.
Przy którym zamówieniu wykorzystać bonus, jest wyłącznie Państwa decyzją. Po wybraniu należy zalogować się do konta klienta. Aby rozpocząć proces zamawiania, wybierz w pierwszym etapie opcję „Zastosuj premię klienta". Natychmiast dowiecie się, jaka premia jest dostępna, a następnie sami zdecydujecie, ile z niej wykorzystacie, aby obniżyć cenę zamówienia. Po kliknięciu „Zmiana” będzie możliwe zobaczyć już skorygowaną cenę zamówienia. W jednym zamówieniu minimalnie można wykorzystać 1 bonus, maksymalnie 3.000 zł. Za pomocą bonusu można zapłacić nawet do 50% taniej.
Celem istnienia premii jest nagradzanie lojalnych klientów Kytary.pl. Bonus działa jak wirtualne pieniądze, klient otrzyma go przy każdym zamówieniu na jego nazwisko i powiązane ze swoim kontem klienta. Każdy towar ma inną liczbę premii, która klient otrzymuje przy zakupie. Ta liczba nie jest stała i może się zmieniać w czasie. To nie ma znaczenia, czy klient dokonuje zamówienia w sklepie internetowym, oddziału lub przez telefon. Jeśli zamówienie nie zostało wykonane w e-sklepie, klient powinien to zgłosić, a na jego konto zostanie dodany 1 bonus = 1 zł, który może obniżyć cenę następnego zamówienia.
Jeśli klient zwraca towar lub anuluje zamówienie, zyskany bonus zostanie odliczony. Aktualny stan konta bonusowego "Mój bonus" znajdziecie Państwo tak, że zalogujesz się do swojego konta klienta, następnie trzeba otworzyć menu kliknięciem na swoje imię, które można znaleźć w prawym górnym rogu. Kytary.pl zastrzegają sobie prawo do dodania lub usunięcia premii według własnego uznania. Bonus jest ważny 1 rok.
Jeżeli Klient bonus wykorzysta, nie można go już wrócić (na przykład w sytuacji odstąpienia od umowy kupna).
W recenzji można napisać wszystko, ale należy przestrzegać poniższych zasad:
- Twoja recenzja nie może być wulgarna ani obraźliwa dla innych.
- Nie używaj w swojej recenzji linków do innych stron internetowych.
- W swojej recenzji opisz zgodnie z prawdą własne doświadczenia z produktem. Nie twórz powtarzających się recenzji.
- Dbaj o ochronę swojej prywatności. Nie umieszczaj w recenzji swoich danych osobowych ani danych osób trzecich.
- Nie kopiuj tekstów innych osób.
- Twoja recenzja musi dotyczyć samego produktu, a nie wysyłki, płatności lub innych usług.
- Jeśli towar dotarł uszkodzony, nie pisz recenzji na ten temat, ale skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji.
- Ocena nie obejmuje pytań. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące zakupu, skorzystaj z sekcji szczegółów produktu lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
W związku z powyższymi zasadami zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania recenzji, które w jakikolwiek sposób naruszają zasady lub naruszają obowiązujące przepisy prawa, lub do usunięcia takich recenzji.