|
Paczkomaty | 16.5. - 19.5. | 25,00 zł |
|
GLS | 16.5. - 19.5. | 19,00 zł |
|
Poczta Polska | 16.5. - 19.5. | 25,00 zł |
|
DPD | 16.5. - 19.5. | 29,00 zł |
Zawsze najlepsza cena. Nawet po zakupie Wszystko staramy się oferować za najniższą cenę na rynku. Udało Ci się znaleźć niższą cenę? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza (znajdziesz go przy każdym produkcie pod ceną), a my postaramy się jeszcze obniżyć naszą cenę. Jeżeli uda Ci się znaleźć niższą cenę po zakupie u nas, odezwij się do 30 dni na adres komunikacja@kytary.pl Jeżeli będzie to możliwe, otrzymasz rekompensatę różnicy w cenie w formie bonusu klienckiego.
Transport za darmo i przedłużona gwarancja Muzyka kultywuje otaczający nasz świat, dlatego za pomocą usług ponadstandardowych staramy się pomagać muzykom w ich pracy. Poza innymi korzyściami możesz również liczyć na przedłużoną 3-letnią gwarancję i darmowy transport już przy zamówieniu powyżej 490,00 zł. Na przesyłki ponadgabarytowe nie można uzyskać darmowej dostawy. Zadowolenie klienta jest dla nas zawsze na pierwszym miejscu.
30 dni na wypróbowanie Może zdarzyć się, że pomimo rozważnego wyboru, instrument nie spełni Twoich oczekiwań. Chcemy, byś z zakupionego u nas instrumentu był zadowolony w 100%, dlatego dajemy Ci możliwość zwrotu towaru do 30 dni od zakupu. W ten sposób zyskujesz pewność, że na Kytary.pl wybierzesz instrument, który skradnie Twoje serce. Więcej informacji tutaj.
W przypadku zwrotu towaru zapłacimy za jego transport Naszym celem jest, abyś mógł maksymalnie skupić się na swojej muzyce. Jeśli zdecydujesz się na zwrot zakupionego towaru lub jego wymianę, w ciągu pierwszych 14 dni od otrzymania przesyłki zapewnimy jego odbiór na nasz koszt. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami pod adresem e-mail reklamacja@kytary.pl. Z tej usługi można skorzystać raz na 90 dni. W ciągu pozostałych 16 dni możesz zwrócić nam towar na koszt własny. Skup się na istotnych kwestiach, resztą zajmiemy się my. Więcej informacji tutaj.
Każdy zakup uprawnia Cię do zniżki Każdy zakup, którego dokonasz w sklepie internetowym Kytary.pl, przyniesie Ci nie tylko ogromną radość, ale również bonus kliencki, naliczony na Twoim koncie klienta. Kwota dowolnego kolejnego zamówienia będzie mogła zostać pomniejszona za pomocą tego bonusu. Przy zakupie na Kytary.pl zyskasz zawsze coś więcej. Więcej informacji tutaj.
Miłego dnia. Dodam trochę praktycznego doświadczenia z serią czterech AER "60". Używam go w połączeniu z czujnikiem ES/2 firmy Taylor. Bardzo podoba mi się "kolorowanie" sygnału za pomocą przycisku koloru. Czasami używam również efektów pedałowych, takich jak MXR Reverb lub Strymon Timeline z combo. Zawsze mam gitarę podłączoną bezpośrednio do pierwszego wejścia combo. To, co nie brzmi dobrze, to umieszczenie tych efektów szeregowo bezpośrednio za przetwornikiem gitary przed combo. Dźwięk jest mdły i słychać więcej szumów podstawowych podczas korzystania z funkcji barwy. Miałem to samo doświadczenie podczas korzystania z loopera Boss RC-10. Zawsze rozwiązywałem końcowe okablowanie poprzez pętlę efektów dostępną z tyłu combo. Używam metrowych złotych kabli Rolanda i krótkich zworek między efektami, aby wyprowadzić "send" w kolejności Strymon Timeline, MXR Reverb i RC-10 looper, a następnie "return" z powrotem do combo. Dźwięk jest całkowicie czysty, wolny od szumów i brzmi bardzo naturalnie. Pętla efektów jest tutaj równoległa i można kontrolować proporcje sygnału z pętli i źródła bezpośrednio na combo. Wbudowane efekty combo w połączeniu z looperem również brzmią bardzo dobrze, jeśli można się od nich uwolnić. Eliminuję różne ground clapy z efektów, zasilając je pojedynczym zasilaczem JOYO JP-03 2A, używając aktywnego filtra JOYO ZGP przed każdym efektem.
Pěkný den. Přidám několik praktických zkušeností se čtyřkovou řadou AER „šedesátky“. Používám jej ve spojení s ES/2 snímačem od Tayloru. Celkem jsem si oblíbil „obarvení“ signálu pomocí tlačítka colour. Ke kombu občas použiji i pedálové efekty jako MXR Reverb nebo Strymon Timeline. Vždy mám kytaru připojenu na prvním vstupu do komba přímo. Co nezní dobře je řazení těchto efektů do série přímo za snímač kytary před kombo. Zvuk je nevýrazný a při použití funkce colour je slyšitelný i zásadnější šum. Stejné zkušenosti mám i při použití looperu RC-10 od Bosse. Finální zapojení jsem vždy řešil přes efektovou smyčku, která je k dispozici na zadní straně komba. Metrovými gold kabely od Rolandu a krátkými propojkami mezi efekty vyvedu „send“ v pořadí Strymon Timeline, MXR Reverb a looper RC-10 a pak zpět „return“ do komba. Zvuk je zcela čistý, bez šumu a zní velmi přirozeně. Efektová smyčka je zde paralelní a lze řídit podíl signálu ze smyčky a zdroje přímo na kombu. Velmi příjemně zní, pokud s nimi vystačíte, i vestavěné efekty komba ve spojení s looperem. Různé zemnící pazvuky od efektů eliminuji napájením jediným 2A zdrojem JOYO JP-03 s použitím aktivního JOYO ZGP filtru před každým pedálem.
Szukałem optymalnej gitary dla mojego Furch Red Delux, decyzja oparta na wielu rekomendacjach. Doświadczenie było absolutnie świetne, w gitarze pickup L.R.Baggs. Dźwięk bez żadnych zniekształceń, maszyna ma wbudowane wewnętrzne efekty rever, delay, chorus, korekcja , ale nie używam ich w moim przypadku.
Hledal jsem optimální aparát pro kytaru Furch Red Delux, rozhodnutí na základě mnoha doporučení. Zkušenost naprosto skvělá, v kytaře snímání L.R.Baggs. Zvuk bez jakéhokoliv zkreslení, aparát má zabudované interní efekty rever, delay, chorus, korekce , ale ty v mém případě nevyužívám.
Cześć, dorzucę kilka doświadczeń. Od dłuższego czasu przyglądałem się 60 od AER (używam tej czwartej wersji). Z jednej strony była ciekawość, a z drugiej szereg entuzjastycznych odczuć z osobistych testów odsłuchowych produktów tej marki. Doświadczenie? AER to świetna specjalność nie tylko do gitary akustycznej. Dla mnie genialne odwzorowanie brzmienia gitary akustycznej w zestawieniu z przetwornikiem ES/2. W combo znajdziemy cztery wbudowane efekty idealnie zgrane z akustykiem, co nie jest regułą w przypadku klasycznych boxów, oraz filtr barwy, który sprawia, że bardziej podbite brzmienie gitary brzmi świeżo. Szkoda, że filtr ten nie posiada wielu ustawień potencjometru. W końcu samodzielny koloryzator nie należy do tanich urządzeń. Wydajność AER i dźwięk wyjściowy są doskonałe w porównaniu do gitary akustycznej, chociaż zawsze lepiej jest nie umieszczać "wszystkich dźwigni w ograniczniku obrotu". Kombajny akustyczne są często budowane z myślą o większej rezerwie mocy i precyzji dźwięku przy niższych poziomach głośności. Mimo to nic nie rezonuje, można podkręcić gain i głośność gdzie się chce. W końcu można powiedzieć, że większy 8-calowy głośnik dba o reprodukcję. W końcu na gitarze też mam wszystkie korekcje ustawione na zero. Podsumowanie? Chociaż katalog Guitar.cz przedstawia combosy jako generalnie akustyczne, to z pewnością istnieją różnice w ich przeznaczeniu. Jeśli szukasz dopracowanego comba do gitary akustycznej, nie wahaj się, AER to doskonały wybór. Porównanie? Być może tylko z ACUS 6T Simon 2.0, którego używałem entuzjastycznie przez lata. AER jest bardziej ukierunkowany, ma więcej efektów i inaczej zbudowaną reprodukcję jednokanałową. ACUS 6T ma więcej wejść, dwukanałową reprodukcję i jest bardziej wszechstronny. Słuchanie? W przypadku gitary akustycznej preferuję combo AER, akustyka brzmi na nim naprawdę genialnie. Z drugiej strony ACUS lepiej nadaje się do szerszego zastosowania i do większej liczby instrumentów. Pod względem szumów podstawowych oba
Ahoj, přidám pár zkušeností. Po šedesátce od AER jsem se koukal delší dobu (používám tuto čtvrtou verzi). Na jedné straně stála zvědavost a na druhé straně řada nadšených pocitů z osobních poslechových zkoušek výrobků této značky. Zkušenosti? AER je skvělá speciálka nejen k akustické kytaře. Za mne brilantní reprodukce zvuku akustické kytary vůči ES/2 snímači. Na kombu najdete čtyři vestavěné efekty skvěle ladící s akustikou, což nebývá u klasických krabiček pravidlem a filtr colour, který vyrobí ze zahuhňanějšího zvuku svěží zvuk kytary. Škoda, že nemá tento filtr více nastavení potenciometry. Přece jen samostatný colourizer není zrovna levná položka. 60 kombo je příjemně malé, dostupná je úhlová opěrka. Výkon AERu a zvukový výstup je vůči akustické kytaře vynikající i když je vždy lepší nedávat „všechny páčky do zatáčky na doraz“. Akustická komba jsou stavěna často s ohledem na větší výkonovou rezervu a s ohledem na precizní zvuk v nižších hlasitostech. I tak, nic nerezonuje, můžete kroutit ziskem a hlasitostí kam chcete. Přece jen je znát, že se o reprodukci stará větší osmipalcový reproduktor. Ve finále mám veškeré korekce nastavené na nule i na kytaře. Závěr? I když jsou v katalogu kytar.cz prezentována komba obecně jako akustická, určitě lze najít v jejich cílovém využití rozdíly. Pokud hledáte vychytané kombo pro akustickou kytaru, neváhejte, AER je výborná volba. Srovnání? Snad jen s ACUS 6T Simon 2.0, který jsem roky nadšeně používal. AER je speciálněji směřovaný, má více efektů a jinak postavenou jednokanálovou reprodukci. ACUS 6T má více vstupů, dvoukanálovou reprodukci a je univerzálnější. Poslechově? U výstupu z akustické kytary dám spíš přednost AER kombu, akustika na něm zní opravdu brilantně. ACUS se naopak hodí pro širší využití a pro více nástrojů. Z hlediska základního šumu jsou na tom obě komba podobně. Na domácí večerní hraní v klidu naprosto bez problémů.
Kupiłem go jako moje pierwsze combo. W porównaniu do Rolanda ac 60 to po prostu bomba. Można podkręcać gain w nieskończoność i nadal uzyskać bogate i prawdziwe brzmienie. Używam go od ponad półtora roku i jak dotąd nie było żadnych komplikacji. W przypadku gitar bez wstępnie wyrównanych przetworników/aktywnej elektroniki, oprócz regulacji basów, średnich i wysokich tonów, pomocny może być również przycisk Colour, który po aktywacji "obcina" niższe częstotliwości i tworzy bardziej wyraziste brzmienie (przydatne na przykład w przypadku gitar klasycznych), co jest moim przypadkiem. Warto zaopatrzyć się w tłumik gitarowy na płytę rezonansową, który zapobiega bindowaniu. Szczególnie w przypadku humbuckerów. Przed zakupem musiałem bardzo uważać na gain, teraz już nie muszę się o to martwić. To czyni cuda dla setki. Od czasu do czasu będę grał na basie, ale nie chcę kupować kolejnego comba basowego, więc napisałem do oficjalnej strony producenta AER, a oni odpisali, że jeśli pójdę trochę rozsądniej z basem, to powinno się trzymać razem. Nawiasem mówiąc, AER sprzedawał kiedyś kolumny PA, chyba Ag 8/3, które bazowały na tym samym przedwzmacniaczu i głośniku co Compact 4, więc to naprawdę trzyma się kupy.
Dostal jsem ho jako svoje první kombo. Ve srovnání třeba s Roland ac 60 je to prostě bomba. Gainem můžete kroutit do nekonečna a pořád z něho poleze sytý a věrný zvuk. Používám ho už přes rok a půl a zatím s ním nebyla žádná komplikace. Pro předem neekvalizované kytarové snímače/aktivní elektroniky vám kromě nastavení basů středů a výšek může pomoct také tlačítko Colour, které po aktivaci "ořeže" spodní frekvence a vzniká tak průraznější tón (vhodné např. pro klasické kytary), což je můj případ. Vhodné si koupit na kytaru tlumítko do ozvučného prostoru, které zabraňuje vazební. Zejména hučákům. Než jsem si ho koupil, tak jsem musel být s gainem ještě poměrně opatrný, teď už se toho nemusím bát. Za tu stovku to dělá zázraky. Občas si zahraji i na baskytaru, ale nechci si kupovat další baskytarové kombo, tak jsem napsal na oficiální stránky výrobce AER a odepsali mi, že když na něj půjdu s basou trochu s rozumem, tak by mělo zůstat pohromadě. Ostatně AER dřív prodávali PA reproduktory myslím ag 8/3, které byly založeny na stejném předzesilovači a reproduktoru jako má Compact 4, takže opravdu to něco snese.
świetny dźwięk, mały produkt, ale świetna wydajność
Mogę tylko polecić
skvělý zvuk, malý výrobek, ale velký výkon
mohu jen doporučit
Nie znam firmy, która produkowałaby lepsze zestawy akustyczne :-)
Neznám firmu, která vyrábí lepší akustická komba :-)
2 kanały, świetny dźwięk
2 kanály, skvělý zvuk
Cookies to małe pliki, które podczas wizyty na stronie internetowej zapisują się w różnych celach na urządzeniu, z którego korzystasz, odwiedzając naszą witrynę. Jeżeli zaakceptujesz pliki cookies, Twoja wizyta na stronie internetowej Kytary.pl przebiegnie zawsze w całkowitej harmonii z Twoimi oczekiwaniami.
Te pliki cookies są dla nas czymś w rodzaju instrumentów muzycznych dla muzyków. Bez nich nie możemy grać. Aby móc korzystać z pełnego zakresu usług naszej strony internetowej, te typy plików cookies muszą pozostać włączone.
Ten rodzaj plików cookies pomaga nam monitorować to, co dzieje się na naszej stronie internetowej, za ich pomocą oceniamy również, w jaki sposób nasi klienci korzystają z witryny. Analityczne i funkcjonalne pliki cookies mogą na przykład monitorować czas spędzany przez klientów na stronie internetowej oraz innych odwiedzanych przez nich witrynach. Dzięki tym plikom cookies jesteśmy w stanie uderzyć w odpowiednią nutę i dostroić naszą stronę internetową tak, by zadowolić Cię jej funkcjami. Informacje zbierane za pomocą analitycznych plików cookies nie identyfikują żadnych osób.
Marketingowych plików cookies używamy do wyświetlania reklam w Twojej przeglądarce, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich nawyków przeglądania internetu. Pliki te są używane przez nas lub naszych dostawców reklam i mogą łączyć informacje zebrane z naszej i innych stron internetowych, które wcześniej odwiedziłeś. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub dezaktywować te pliki, wyświetlane reklamy mogą brzmieć w Twoich uszach, jak orkiestra dęta w uszach heavymetalowca.