Logo
Wszystko o zakupach

Najczęściej zadawane pytania

Nasze salony
  • Sklep w Pradze
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praga 4.

    Sklep w Brnie
    Lidická 28, 602 00 Brno.

  • Tak. Parking przed sklepem w Pradze ma pojemność 60 miejsc parkingowych, w Brnie znajduje się parking na 10 samochodów.
  • Godziny otwarcia sklepu w Pradze to od poniedziałku do soboty 10:00 - 19:00, sklep w Brnie jest otwarty od poniedziałku do piątku 9:30 - 18:00 i w soboty 9:30 - 13:00.
  • Istnieje możliwość płatności gotówką i kartą kredytową.
Nasze produkty
  • B-Stock to produkt, który ma defekt kosmetyczny, nie posiada oryginalnego opakowania lub był wystawiony w sklepie, ale jest w 100% sprawny. Opis wady lub uszkodzenia można znaleźć bezpośrednio w opisie produktu.
  • Etykieta "Nowość" oznacza nowe produkty na rynku, natomiast etykieta "Nowość u nas" oznacza produkty, które są na rynku od jakiegoś czasu i oferujemy je na Kytary.pl.
  • Instrumenty butikowe to specjalnie wyselekcjonowane instrumenty premium, które są rzadkie, zabytkowe, mają małe serie lub są unikatowe, trudne do znalezienia lub wykonane na zamówienie. Utwory te mają zwykle dużą wartość muzyczną, historyczną i kolekcjonerską. Sekcję butików znajdziesz tutaj.
  • Jeśli brakuje Ci jakiegoś produktu w ofercie lub nie podaliśmy wystarczających informacji na jego temat, napisz do nas na .
  • Jeśli towary są wymienione jako dostępne w magazynie, fizycznie znajdują się w naszym magazynie centralnym lub w naszych sklepach. Informacje te można znaleźć na stronie produktu bezpośrednio pod ceną, gdzie można kliknąć / dotknąć etykiety "W magazynie", aby otworzyć szczegółowe informacje o lokalizacji produktu. Jeśli produkt znajduje się u dostawcy, w drodze do nas lub na wystawie w sklepie, zawsze jest to wskazane wraz z przewidywaną datą wysyłki.
  • Oznacza to, że obecnie nie posiadamy towaru w magazynie i poprosimy dostawcę o jego dostarczenie. Na żądanie podamy datę dostawy.
  • Towary oznaczone w ten sposób nie są fabrycznie nowe. Został on wystawiony w sklepie, rozpakowany, użyty przez klienta lub naprawiony przez profesjonalistę. Towary te mają niższą cenę niż towary nowe i są zwykle objęte 12-miesięczną gwarancją, a w niektórych przypadkach 36-miesięczną (długość gwarancji jest podana na produkcie).
  • Posiadamy własne studio fotograficzne i sami wykonujemy zdjęcia produktów. Rzadko używamy zdjęć bezpośrednio od producentów.
Zamówienia
  • Przetwarzamy każde zamówienie tak szybko, jak to możliwe, ponieważ jesteśmy świadomi tego, jak bardzo nie możesz się doczekać nowego instrumentu lub akcesorium muzycznego. Produkty dostępne w magazynie wysyłamy nie później niż następnego dnia roboczego. Dla każdego produktu podajemy szacowaną datę wysyłki.
  • Aby uzyskać aktualne informacje o statusie zamówienia, zaloguj się na swoje konto klienta w zakładce Moje zamówienia. Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji, po prostu kliknij na link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, którą otrzymałeś od nas po przesłaniu zamówienia.
  • Zakupy u nas można robić bez rejestracji. Jednak rejestracja i utworzenie konta użytkownika zapewnia wiele korzyści - na przykład naliczanie punktów bonusowych, które można wykorzystać podczas kolejnych zakupów, przegląd złożonych zamówień lub możliwość dodawania produktów do ulubionych.
  • Wszystkie ceny podano z VAT. Jeśli będziesz ubiegał się o zwrot podatku VAT, omów to ze swoim księgowym lub doradcą podatkowym.
  • W zależności od wybranego sposobu odbioru lub dostawy można skorzystać z następujących metod płatności:
    - Gotówka lub karta przy odbiorze
    - Online z konta bankowego/Blik
    - Przelewem bankowym - płatność z góry
    - Dla wybranych instytucji i partnerów hurtowych oferujemy płatność na podstawie faktury.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat opcji płatności, klikni tutaj.
  • Spełniamy rygorystyczne standardy e-commerce. Współpracujemy ze sprawdzonymi przewoźnikami i stale sprawdzamy jakość naszych usług.
  • Jeśli masz zarejestrowane konto klienta, możesz znaleźć instrukcje obsługi do produktów, które zakupiłeś na swoim koncie, klikając numer zamówienia w sekcji Moje zamówienia. Na życzenie przez Dział Obsługi Klienta pod numerem 126 006 960 lub e-mailem możemy wysłać je drogą elektroniczną.
  • Fakturę znajdziesz w załączniku do wiadomości e-mail po wysyłce towaru. Zarejestrowani klienci mogą wygodnie znaleźć wszystkie dokumenty na swoim koncie klienta w sekcji Moje zamówienia.
  • Przede wszystkim podczas zlecania przelewu w banku wybierz opcję „przelewu natychmiastowego” (jeśli bank na to pozwala). Następnie uważnie wypełń wszystkie dane z faktury zaliczkowej, która zostanie wysłana pocztą elektroniczną po złożeniu zamówienia. Podczas wypełniania danych zwróć szczególną uwagę na symbol zmienny, kwotę i numer rachunku. Możesz w tym celu użyć kodu QR ze strony zawierającej potwierdzenie zamówienia lub z wiadomości e-mail.
  • Termin dostawy zamówienia zależy od przewoźnika wybranego w koszyku. Na stronie produktu wskazujemy termin, w którym jesteśmy w stanie wysłać towar. Po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię o szczegółach dostawy lub skontaktuje się z Tobą bezpośrednio wybrany przez Ciebie przewoźnik.
Transport
  • Oferujemy następujące metody odbioru i dostawy, które można wybrać w zależności od liczby i rodzaju produktów w zamówieniu:
    - Paczkomaty
    - Pozta Polska
    - DPD
    - Gebrüder Weiss

    Aby uzyskać więcej informacji na temat opcji transportu, kliknij tutaj.
  • W przypadku zamówień powyżej 590,00 zł wysyłka jest bezpłatna. Cennik dla każdego rodzaju transportu znajduje się tutaj.
  • Prosimy o bezpośredni kontakt z przewoźnikiem. Nie zapewniamy notatek dla przewoźnika.
  • Tak, podczas procesu składania zamówienia zaznacz pole "Wyślij towary na inny adres" w kroku 3 formularza.
  • Tak, towary są ubezpieczone na czas transportu.
  • Nie jest konieczne odbieranie uszkodzonej przesyłki. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, musisz zgłosić uszkodzenie natychmiast po otrzymaniu paczki od kuriera, zapisując je w protokole przekazania dostępnym dla kuriera lub w tablecie / skanerze. Prosimy o zrobienie zdjęcia uszkodzonej paczki lub towaru, abyśmy mogli później wyjaśnić sytuację z firmą transportową. W każdej chwili można również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 126 006 960 lub e-mailem .
  • Jeśli zamówisz więcej niż jeden produkt, który jest w magazynie, wyślemy zamówienie natychmiast i może się zdarzyć, że produkt nie zmieści się w jednej paczce, więc możemy wysłać go w kilku paczkach. Od przewoźnika zależy, czy będzie w stanie dostarczyć całe zamówienie w jednej przesyłce. W przypadku zamówienia towarów w magazynie i jednocześnie towarów, których jeszcze nie ma w magazynie (jest napisane na przykład "Dostępne w ciągu 1-2 tygodni od zamówienia" lub "Oczekiwane w ciągu dnia/miesiąca/roku"), możesz zdecydować podczas składania zamówienia, czy chcesz wysłać całe zamówienie na raz, gdy wszystkie produkty będą w magazynie, czy też wysłać produkty w magazynie, a pozostałe niedostępne później. Ponownie, zamówienie może zostać wysłane w kilku paczkach, a od przewoźnika zależy dostarczenie wszystkich paczek jednocześnie.
  • Wszystkie dokumenty sprzedaży są wysyłane elektronicznie i są również dostępne na koncie klienta dla zarejestrowanych klientów. Dążymy do ochrony środowiska i drukujemy paragony sprzedaży tylko na życzenie klienta. Prosimy o zaznaczenie tej prośby przed złożeniem zamówienia w kroku 3 koszyka za pomocą opcji "Dodaj notatkę do zamówienia".
Serwis i usługi
  • Posiadamy własne Centrum Serwisowe z zespołem profesjonalistów. W warsztacie gitarowym specjaliści zajmują się strojeniem wszystkich typów gitar, naprawą elektroniki, szlifowaniem lub wymianą progów oraz wieloma innymi czynnościami. W warsztacie elektronicznym naprawiamy sprzęt nagłaśniający, aparaturę, pianina i inne urządzenia. Zajmujemy się również serwisem instrumentów smyczkowych. Listę wszystkich naszych usług można znaleźć tutaj.

  • Zajmujemy się naprawą gitar, basów, keyboardów, strun i elektroniki. Jesteśmy również autoryzowanym serwisem Fender, Taylor i Yamaha. Serwisujemy instrumenty bezpośrednio w naszej siedzibie, a także serwisujemy instrumenty, które nie zostały zakupione u nas.

    Więcej informacji na temat naszego centrum serwisowego można znaleźć tutaj.

  • Tak, naprawiamy również starsze narzędzia. Więcej informacji na temat naszego centrum serwisowego można znaleźć tutaj.
  • Najczęstsze rodzaje napraw są wymienione w cenniku. Jeśli jesteś zainteresowany konkretnym rodzajem naprawy, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
  • Skontaktuj się z Obsługą Klienta Serwisu pod numerem 126 006 960, napisz na e-mail serwis@kytary.pl lub przyjedź osobiście do salonu w Pradze Modřany, adres: Mezi Vodami 23, Praga 4. Godziny otwarcia: PN–PT 10:00–19:00
  • Jeśli nie możesz znaleźć produktu, którego szukasz w sklepie internetowym, napisz do nas na adres serwis@kytary.pl. Jeśli potrzebujesz pomocy w naprawie instrumentu, skontaktuj się bezpośrednio z naszym centrum serwisowym.
Obsługa klienta
  • Zadzwoń do Działu Obsługi Klienta 126 006 960, (aktualnie nie ma nas pod telefonem). Możesz się z nami również skontaktować za pośrednictwem formularza internetowego lub e-mailem .
  • Zamówienie można również złożyć telefonicznie. Jednak zamówienie on-line bezpośrednio w sklepie internetowym jest szybsze.
  • Pracownicy działu obsługi klienta zajmą się Tobą, gdy tylko zajmą się Twoimi prośbami lub pytaniami. Zwykle następuje to w ciągu następnego dnia roboczego. Dział obsługi klienta nie jest dostępny w weekendy i święta państwowe.
  • Możemy Ci doradzić we wszelkich kwestiach związanych z zamówieniami, wyborem instrumentów, zakupami lub reklamacjami i serwisem. Zanim do nas zadzwonisz lub napiszesz, sprawdź, czy Twoje pytanie pojawiło się w naszej sekcji FAQ – Najczęściej zadawane pytania.
  • Swoje pomysły dotyczące ulepszeń, pochwały lub skargi można wysyłać za pośrednictwem formularza internetowego lub poczty elektronicznej uslugi@kytary.pl.
  • Możesz zadać pytanie na stronie szczegółów produktu w sekcji Porady, gdzie nasi specjaliści ds. produktów wkrótce udzielą Ci odpowiedzi. Odpowiedź prześlemy również pocztą elektroniczną, a zarejestrowani klienci mogą ją znaleźć na swoim koncie klienta w sekcji Moje pytania - O produktach w sklepie internetowym.

    Chętnie pomożemy również w wyborze produktu, dzwoniąc do działu obsługi klienta pod numer 126 006 960 lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza internetowego lub e-mailem .

  • Jesteśmy tu dla Ciebie! Zadzwoń do działu obsługi klienta pod numer 126 006 960 lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza internetowego webového formuláře lub e-mailem . Zarejestrowani klienci mogą zadać pytanie na swoim koncie klienta w sekcji Moje pytania - O moich zamówieniach.
Reklamacje
  • Na nowe towary udzielamy rozszerzonej gwarancji na okres 3 lat (nie dotyczy to towarów uszkodzonych, używanych i butikowych - obowiązuje 1 rok gwarancji). Długość gwarancji jest zawsze podana na stronie konkretnego produktu.
  • Przynieś towary osobiście do jednego z naszych oddziałów w Pradze lub Brnie lub wyślij je do nas. Instrukcje, jak to zrobić, można znaleźć tutaj.
  • Należy dostarczyć reklamowane urządzenie lub akcesorium oraz fakturę lub paragon.
  • Towar należy zapakować w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas przenoszenia lub rozsypania elementów. Jednocześnie samo opakowanie nie powinno uszkodzić zapakowanego produktu.
  • Zależy to od rodzaju towaru i wady. Jeśli nie masz pewności, co należy przynieść, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 126 006 960 lub e-mailem .
  • Nie trzeba dostarczać opakowania po upływie 30-dniowego okresu, ale należy zachować opakowanie w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli już się go pozbyłeś, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem reklamacja@kytary.pl.
  • Zwracane towary należy wysyłać na adres:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.pl
    Dział Reklamacji
    Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4 – Modřany.
    Republika Czeska

  • Zgodnie z prawem, jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni, jednak zawsze staramy się, aby procedura reklamacyjna była jak najkrótsza.
  • Staramy się rozpatrywać każdą skargę tak szybko, jak to możliwe.
Zwrot towarów
  • W ciągu 30 dni od otrzymania towaru lub odebrania go w sklepie masz możliwość jego zwrotu bez podania przyczyny (dotyczy to konsumentów, a nie firm czy handlowców). Termin 30 dni nie dotyczy towarów używanych, produktów, które po rozpakowaniu nie mogą być ponownie użyte ze względu na swój charakter oraz produktów z działu boutique (informacja ta znajduje się również w opisie towaru). Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku licencji elektronicznych. Szczegółowe informacje można znaleźć w naszym regulaminie. Jeśli w wyjątkowych przypadkach przedłużymy okres zwrotu, poinformujemy o tym w szczegółach produktu lub na innych stronach sklepu internetowego.
  • Termin 30 dni nie ma zastosowania do produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą być ponownie wykorzystane po rozpakowaniu. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku licencji elektronicznych. Produkty z działu Boutique oraz towary używane i uszkodzone mają termin zwrotu skrócony do 14 dni. Długość okresu zwrotu jest zawsze podana na towarze. Szczegółowe informacje można znaleźć w naszym regulaminie.
  • Jeśli jednak okazało się, że nowy instrument lub cokolwiek innego, co zakupiłeś w naszym sklepie internetowym nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz zwrócić towar w terminie 30 dni (dotyczy tylko konsumentów, nie firm lub osób prowadzących działalność gospodarczą). Produkty z działu Boutique oraz towary używane i uszkodzone mają okres zwrotu skrócony do 14 dni. Jeśli w wyjątkowych przypadkach przedłużymy okres zwrotu, poinformujemy o tym na stronie produktu lub w innym dziale na stronie sklepu internetowego.
  • Opakowanie należy zachować w ciągu 30 dni od daty zakupu. Jeśli już się go pozbyłeś, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem reklamacja@kytary.pl.
  • Prosimy o przesłanie towaru do zwrotu na adres:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.pl
    Dział Zwrotu Towaru
    Mezi Vodami 23,143 00 Praga 4 – Modřany.
    Republika Czeska

  • W przypadku towarów zakupionych od 1 listopada do 24 grudnia oferujemy możliwość ich wymiany na inne towary do 31 stycznia następnego roku.

Bonus dla klienta
  • Bonusy zbieracie Państwo na Waszym koncie klienta po każdym zamówieniu. Skumulowana premia może być wykorzystana w dowolnym momencie, a tym samym obniżyć koszty następnego zakupu, gdzie 1 bonus = 1 zł . Więc jeśli zostało zebrane, na przykład 100 zł premii, można z nich korzystać i zmniejszyć koszt rzędu 100 zł.

    Bonusem możena zapłacić za zamówienia nawet do 50% taniej.

  • Bonus otrzymacie Państwo natychmiast po odesłaniu zamówienia z naszego sklepu, a jego wysokość zostanie wyświetlona na stronie z potwierdzeniem zamówienia. Aktywny i do wykorzystania będzie po upływie 30-dniowego okresu zwrotu towaru. Wysokość premii pojawi się również w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

  • Wystarczy w prawym górnym rogu sklepu internetowego kliknąć „Logowanie” i zalogować się na koncie klienta. Następnie, w tym samym miejscu pokaże się Państwa nazwisko. Po kliknięciu pokaże się menu, a dalej okno, w którym zobaczycie pole Mój bonus. Tutaj znajdziecie Państwo całkowite kwoty premi, w tym zleceń, za które zostały naliczone.

  • Przy którym zamówieniu wykorzystać bonus, jest wyłącznie Państwa decyzją. Po wybraniu należy zalogować się do konta klienta. Aby rozpocząć proces zamawiania, wybierz w pierwszym etapie opcję „Zastosuj premię klienta". Natychmiast dowiecie się, jaka premia jest dostępna, a następnie sami zdecydujecie, ile z niej wykorzystacie, aby obniżyć cenę zamówienia. Po kliknięciu „Zmiana” będzie możliwe zobaczyć już skorygowaną cenę zamówienia. W jednym zamówieniu minimalnie można wykorzystać 1 bonus, maksymalnie 3.000 zł. Za pomocą bonusu można zapłacić nawet do 50% taniej.

  • Celem istnienia premii jest nagradzanie lojalnych klientów Kytary.pl. Bonus działa jak wirtualne pieniądze, klient otrzyma go przy każdym zamówieniu na jego nazwisko i powiązane ze swoim kontem klienta. Każdy towar ma inną liczbę premii, która klient otrzymuje przy zakupie. Ta liczba nie jest stała i może się zmieniać w czasie. To nie ma znaczenia, czy klient dokonuje zamówienia w sklepie internetowym, oddziału lub przez telefon. Jeśli zamówienie nie zostało wykonane w e-sklepie, klient powinien to zgłosić, a na jego konto zostanie dodany 1 bonus = 1 zł, który może obniżyć cenę następnego zamówienia.

    Jeśli klient zwraca towar lub anuluje zamówienie, zyskany bonus zostanie odliczony. Aktualny stan konta bonusowego "Mój bonus" znajdziecie Państwo tak, że zalogujesz się do swojego konta klienta, następnie trzeba otworzyć menu kliknięciem na swoje imię, które można znaleźć w prawym górnym rogu. Kytary.pl zastrzegają sobie prawo do dodania lub usunięcia premii według własnego uznania. Bonus jest ważny 1 rok.

  • Jeżeli Klient bonus wykorzysta, nie można go już wrócić (na przykład w sytuacji odstąpienia od umowy kupna).

Licencje elektroniczne
  • Licencja zostanie dostarczona wkrótce po zakupie na skrzynkę e-mail. Zarejestrowani klienci znajdą licencję/numer seryjny na swoim koncie klienta pod konkretnym zamówieniem.
  • Wszystkie informacje umożliwiające pobranie zawartości cyfrowej można znaleźć w wiadomości e-mail po opłaceniu zamówienia.
  • Aktualizacje zakupionego oprogramowania są dostarczane bezpośrednio przez producentów i Kytary.cz nie ponosi za nie odpowiedzialności jako odsprzedawca. Podobnie nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek wady, które mogą spowodować aktualizacje.
  • Jeśli link do pobrania przesłany w wiadomości e-mail jest uszkodzony, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod numerem 126 006 960 lub e-mailem . Jeśli link działa, ale podczas pobierania wystąpi błąd, spróbuj pobrać ponownie, a jeśli problemy będą się powtarzać, skontaktuj się z producentem zakupionej licencji lub oprogramowania. To samo należy zrobić, jeśli pobieranie wymaga logowania - może się to zdarzyć, w takim przypadku należy zarejestrować się na stronie producenta.
  • Licencje Eletronic nie podlegają zwrotowi.
  • Licencje elektroniczne można u nas kupować nawet bez rejestracji. Rejestracja oferuje jednak wiele korzyści - na przykład można załadować punkty bonusowe, które można następnie wykorzystać przy następnym zakupie.
Recenzje
  • Nie ograniczamy Twojej wyobraźni, ale jeśli nie wiesz, jak napisać recenzję, spróbuj wyobrazić sobie, czego Ty jako klient oczekiwałbyś od idealnej recenzji i co powinna ona zawierać, aby była dla Ciebie przydatna. Wtedy łatwo będzie napisać własną recenzję. Aby uzyskać więcej informacji na temat recenzji (w tym porady dotyczące ich pisania), kliknij tutaj lub zobacz następny punkt poniżej.
  • W recenzji można napisać wszystko, ale należy przestrzegać poniższych zasad:
    - Twoja recenzja nie może być wulgarna ani obraźliwa dla innych.
    - Nie używaj w swojej recenzji linków do innych stron internetowych.
    - W swojej recenzji opisz zgodnie z prawdą własne doświadczenia z produktem. Nie twórz powtarzających się recenzji.
    - Dbaj o ochronę swojej prywatności. Nie umieszczaj w recenzji swoich danych osobowych ani danych osób trzecich.
    - Nie kopiuj tekstów innych osób.
    - Twoja recenzja musi dotyczyć samego produktu, a nie wysyłki, płatności lub innych usług.
    - Jeśli towar dotarł uszkodzony, nie pisz recenzji na ten temat, ale skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji.
    - Ocena nie obejmuje pytań. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące zakupu, skorzystaj z sekcji szczegółów produktu lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

    W związku z powyższymi zasadami zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania recenzji, które w jakikolwiek sposób naruszają zasady lub naruszają obowiązujące przepisy prawa, lub do usunięcia takich recenzji.

  • Recenzja może być napisana przez zarejestrowanych klientów lub przez tych, którzy otrzymali wiadomość e-mail z linkiem do recenzji (np. Heureka). Publikujemy wszystkie recenzje oraz rozróżniamy zweryfikowane i niezweryfikowane. W przypadku recenzji zweryfikowanych możemy zagwarantować zakup produktu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
  • Jesteśmy prawnie zobowiązani do rozróżnienia w recenzjach, czy zostały one wystawione przez klienta, który zakupił od nas recenzowany produkt. W przypadku recenzji wyświetlamy zatem, czy są one zweryfikowane, zweryfikowane za pośrednictwem strony trzeciej (np. Heureka), czy niezweryfikowane. W przypadku wszystkich zweryfikowanych recenzji możemy zagwarantować zakup powiązanego produktu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Pozostałe
  • Prosimy o przesyłanie pomysłów na ulepszenia, pochwał lub skarg za pośrednictwem formularza internetowego lub e-mailem serwis@kytary.pl.
  • W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem 126 006 960 lub e-mailem .
Podobne frazy
Kategorie
Marki