Bardzo przepraszamy, ze względów technicznych nasza infolinia czasowo nie działa. Nad rozwiązaniem tego problemu pracujemy. Proszę skontaktować nas na e-mailu komunikacja@kytary.pl.

Warunki handlowe

Informacje podstawowe

Naszym głównym celem jest maksymalne zadowolenie klienta. Właśnie temu celowi podporządkowujemy wszystkie nasze działania i zachowanie naszych pracowników. Regularnie przeprowadzamy badania światowego rynku instrumentów muzycznych, dzięki czemu zawsze możemy zaoferować Państwu produkty charakteryzujące się najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Okres gwarancji na zakupione towary wynosi 3 lata.
W przypadku zakupu towarów na odległość wydłużyliśmy przewidziany ustawowo czas na odstąpienie od umowy do 30 dni. W przypadku dokonania zakupu w naszych sklepach stacjonarnych w ciągu 30 dni mają Państwo możliwość wymiany niespełniającego oczekiwań produktu na inny.

W każdej sytuacji staramy się znaleźć rozwiązanie korzystne dla Państwa.

Sprzedający – operator serwisu

AUDIO PARTNER s.r.o.
Děkanská vinice I 1644
140 00 Praga 4
IČO (REGON): 27114147, DIČ (NIP): CZ27114147
Tel.: +420 244 090 430

Osoba odpowiedzialna: Tomáš Novák

Kupujący – klient

Osoba fizyczna lub prawna, która dokona wiążącego zamówienia towaru z oferty. Aktualna oferta towarów znajduje się na stronie internetowej operatora pod adresem http://kytary.pl.

Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

Sprzedawca oświadcza, że wszystkie informacje dotyczące klienta i jego transakcji przeprowadzonych na stronie internetowej operatora serwisu zostały zabezpieczone przed niepowołanym użyciem i bez zgody klienta nie zostaną przekazane osobom trzecim. Sprzedawca wykorzystuje dane osobowe klientów wyłącznie do swoich celóww rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (w szczególności do kontaktu z klientami) i nie udostępnia ich osobom trzecim. Niniejsze dane podlegają ścisłej ochronie wewnętrznej.

Sprzedawca przechowuje dane o klientach przez okres co najmniej 5 lat, co wynika z obowiązku trwałego przechowywania dowodów księgowych zgodnie zustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. W szczególności przechowywane są dane związane z zamówieniami i dokumentami sprzedaży.

Zarejestrowany klient może samodzielnie zmienić swoje dane osobowe bezpośrednio na koncie użytkownika lub może o zmianę poprosić nasz dział obsługi klienta w formie elektronicznej, wysyłając e-mail na adres . Klient może również poprosić o usunięcie danych na swój temat, wysyłając e-mail na adres .

Numer rejestracyjny sprzedającego w czeskim Urzędzie ochrony danych osobowych: 00052351.

Zamówienie

Umowa kupna powstaje na mocy wiążącego zamówienia, na podstawie którego jest następnie realizowana sprzedaż towaru. Zamówienie staje się wiążące w momencie przyjęcia zamówienia przez sprzedającego. Wiążące zamówienie musi zawierać wymienione poniżej podstawowe informacje: nazwisko i adres kupującego wraz z numerem telefonu lub adresem e-mail, wybraną liczbę sztuk ściśle określonego towaru, wybrany sposób płatności, sposób dostawy, cenę za towar i transport. Zamówienie uważa się za wiążące dla obu stron, jeżeli w momencie składania zamówienia nie nastąpiło naruszenie warunków umownych. W przypadku zakupu specyficznego towaru „na zamówienie”, który na życzenie klienta musi zostać zamówiony u producenta lub dostawcy, sprzedający może zażądać wpłaty zaliczki w wysokości do 100% ceny zakupu.

Koszty związane z wykorzystywaniem środków do porozumiewania się na odległość

Koszty związane z wykorzystywaniem środków do porozumiewania się na odległość ponosi kupujący.

Zakup bez podatku VAT dla firm

Jeżeli klient wymaga od sprzedającego wystawienia faktury bez VAT, konieczne jest wypełnienie w zamówieniu numerów REGON i NIP oraz dodanie w uwagach do zamówienia zapisu „Wystawienie faktury bez VAT”. Jeżeli powyższe warunki nie zostaną spełnione, zostanie standardowo wystawiona faktura z VAT, a po nadaniu przesyłki nie będzie możliwości wprowadzenia zmian.

Cena towaru

W sklepie internetowym i w oddziałach stacjonarnych obowiązują takie same ceny towaru. Kupujący otrzymuje towar w cenie obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. Niektóre rodzaje towaru mogą zostać objęte rabatem, który zawsze jest ograniczony czasowo. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania rabatu, jeżeli dany produkt został wyprzedany.

Informacje o towarze

Zamieszone na niniejszej stronie internetowej opisy i dane techniczne towarów pochodzą z informacji uzyskanych od producentów i mogą ulec zmianie w miarę upływu czasu.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do aktualizacji lub zmiany niniejszych informacji w razie zaistnienia takiej konieczności. Sprzedający zastrzega sobie prawo do błędów w opisach i danych technicznych.

Płatność za towar i dostawę

Towar pozostaje własnością sprzedającego do momentu zapłacenia całkowitej ceny za towar. Kupujący może dokonać płatności całkowitej ceny zamówienia w formie:

  • gotówki – w oddziałach stacjonarnych
  • za pobraniem – kupujący płaci odpowiednią kwotę w momencie odbioru przesyłki od przewoźnika
  • przedpłaty na konto bankowe – kupujący dokonuje wpłaty całkowitej kwoty za towar na rachunek sprzedającego prowadzony w banku Raiffeisenbank a.s. W takim przypadku realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu całej kwoty na rachunku sprzedającego.

Dostawa towarów

  • Dostawy zamówionych towarów są realizowane w możliwie jak najkrótszym terminie, w zależności od dostępności produktu i możliwości operacyjnych sprzedającego. Termin dostawy wskazany na stronie internetowej sprzedającego jest wyłącznie orientacyjny i może się różnić od realnego czasu dostawy.
  • Sposób dostawy i miejsce odbioru jest ustalane na podstawie zamówienia. Transport do miejsca docelowego zapewnia sprzedający. Przesyłka z towarem jest zawsze ubezpieczona i zawiera dokument podatkowy.
  • Towar jest dostarczany przez przewoźnika związanego umową ze sprzedającym. Cenę dostawy towaru reguluje aktualny cennik znajdujący się w sekcji Dostawa.
  • Nie stosujemy żadnych ograniczeń w zakresie dostawy towaru.

Anulowanie zamówienia przez klienta

  • Kupujący może anulować swoje zamówienie, jeżeli nie zostało ono wysłane i nie została przyjęta zaliczka. Zamówienie można anulować, wysyłając wiadomość na adres mailowy info@kytary.pl
  • Jeżeli kupujący anuluje zamówienie, na poczet którego została przyjęta zaliczka, to nie przysługuje mu prawo do zwrotu zaliczki.

Anulowanie zamówienia przez sprzedającego

Sprzedający zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, lub jego części, w następnych wypadkach:

  • Zamówiony towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub jest długoterminowo niedostępny.
  • Cena towaru w wyraźny sposób uległa zmianie lub była błędnie ustalona.

Jeżeli kupujący zapłacił część lub całkowitą kwotę ceny zakupu, zostanie mu ona niezwłocznie zwrócona w gotówce lub przekazana na jego rachunek bankowy.

Okres gwarancji

Produkty objęte są gwarancją przez okres 36 miesięcy. Towary oznaczone jako używane, rozpakowane lub uszkodzone są objęte gwarancją przez okres 12 miesięcy.

Reklamacje

Kupujący ma prawo reklamować towar zgodnie z postanowieniami regulaminu reklamacji zamieszczonym w sekcji Reklamacje.

Odstąpienie od umowy kupna

Kupującemu przysługuje możliwość odstąpienia od umowy kupna zgodnie z warunkami zamieszczonymi w sekcji Odstąpienie od umowy kupna.

Rabaty i kupony

Rabaty, akcje promocyjne, kupony i inne promocje cenowe nie łączą się (o ile nie zaznaczono inaczej). Klient może zrealizować jeden rabat do każdego zamówienia.

Program Bonus dla klientów Kytary.pl

Celem istnienia premii jest nagradzanie lojalnych klientów Kytary.pl. Bonus działa jak wirtualne pieniądze, klient otrzyma go przy każdym zamówieniu na jego nazwisko i powiązane ze swoim kontem klienta. Każdy towar ma inną liczbę premii, która klient otrzymuje przy zakupie. Ta liczba nie jest stała i może się zmieniać w czasie. To nie ma znaczenia, czy klient dokonuje zamówienia w sklepie internetowym, oddziału lub przez telefon. Jeśli zamówienie nie zostało wykonane w e-sklepie, klient powinien to zgłosić, a na jego konto zostanie dodany 1 bonus = 1 PLN, który może obniżyć cenę następnego zamówienia. Jeśli klient zwraca towar lub anuluje zamówienie, zyskany bonus zostanie odliczony. Aktualny stan konta bonusowego "Mój bonus" znajdziesz tak, że zalogujesz się do swojego konta klienta, następnie otworzysz menu kliknięciem na swoje imię, które można znaleźć w prawym górnym rogu. Kytary.pl zastrzegają sobie prawo do dodania lub usunięcia premii według własnego uznania. Bonus jest ważny 1 rok.

W jednym zamówieniu minimalnie można wykorzystać 1 bonus, maksymalnie 3000 PLN. Za pomocą bonusu można zapłacić nawet do 50% taniej. Jeżeli Klient bonus wykorzysta, nie można go już wrócić (na przykład w sytuacji odstąpienia od umowy kupna).

Kompletne informacje o programie bonusowym można znaleźć tutaj.

Proszę czekać