Reklamacja
Informacje ogólne
Aby osiągnąć pełną satysfakcję klienta, oferujemy wyłącznie towary wysokiej jakości, co do których jesteśmy w pełni przekonani, że są warte swojej ceny. Jeżeli mimo to istnieje powód do złożenia skargi, należy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi, tak aby skarga została uznana i rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.
Zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które spełni oczekiwania klienta.
Dane kontaktowe do Działu Reklamacji
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
Dział reklamacji
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
Email:
Uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki
Kupujący jest zobowiązany odbierając przesyłkę sprawdzić jej stan i odmówić przyjęcia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej. Jeżeli pomimo to kupujący stwierdzi już po odebraniu przesyłki, że jest ona uszkodzona, jest zobowiązany bez zbędnej zwłoki poinformować sprzedawcę drogą mailową (należy podać nazwisko, nr zamówienia i opis uszkodzenia). Dział reklamacji zapewni jak najszybszą wymianę.
Wada przy pierwszym użyciu wyrobu
Jeżeli wada zostanie wykryta przy pierwszym użyciu produktu, najpóźniej do 3 dni od sprzedaży, sprzedawca zapewnia załatwienie reklamacji wymieniając produkt na nową sztukę, przy spełnieniu następujących warunków:
- Towar nie wykazuje objawów użycia i jest ewidentne, że wady nie spowodował kupujący.
- Dany towar jest na stanie w sklepie lub w magazynie (w przeciwnym wypadku wymiana nie jest możliwa).
Reklamacja w trybie gwarancyjnym
- Kupujący jest zobowiązany złożyć u sprzedawcy zawiadomienie o wadach (reklamację) niezwłocznie po wykryciu wad.
- Warunkiem przyjęcia w trybie reklamacyjnym jest złożenie reklamacji w terminie gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
- Kupujący musi udowodnić zakup towaru (np. dokumentem zakupu).
- Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikające z nieprawidłowego użytkowania produktu, ani za szkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne lub nieprawidłową manipulację. Takich usterek gwarancja nie obejmuje.
- Gwarancja nie dotyczy naturalnego zużycia rzeczy (lub ich części) w wyniku użytkowania. Krótszej żywotności wyrobu nie można uważać za wadę i nie jest ona powodem do reklamacji.
- Przebieg procedury gwarancji, przeprowadzenia naprawy i czas jej trwania sprzedawca potwierdzi w pisemnej formie (e-mailem).
- Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić wadliwy towar najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od otrzymania reklamowanego produktu, oraz poinformować kupującego o załatwieniu reklamacji e-mailem lub telefonicznie.
- W przypadku reklamacji, koszty przesłania towaru do reklamacji ponosi sprzedawca. W tym przypadku konieczne jest udokumentowanie przez kupującego paragonu fiskalnego potwierdzającego dostawę towaru do działu reklamacji.
Jak odesłać towar na koszt Kytary.pl?
- 1. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
- 2. Pod linkiem dpd.cz/kytary, można zamówić odbiór za pośrednictwem DPD. W polu “uwagi” w drugim kroku formularza, prosimy o podanie przyczyny zwrotu towaru oraz numeru konta bankowego do zwrotu pieniędzy lub nazwę, albo kodu towaru, który wyślemy Państwu w ramach wymiany za zwracany produkt.
- 3. Kurier DPD odbiera przesyłkę pod wskazanym przez Państwo adresem w wybranym dniu (maksymalna długość obwodu paczki to 300 cm, najdłuższa krawędź 170 cm, maksymalna waga paczki to 31,5 kg).
Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu DPD (cennik tutaj).
Czy towar, który chcą Państwo zwrócić, jest ponadgabarytowy?
- 1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z dowodem zakupu, adresem i preferowaną datą odbioru na adres . Prosimy o ustalenie terminu odbioru z kilkudniowym wyprzedzeniem, abyśmy mogli zarezerwować odbiór w odpowiednim czasie.
- 2. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
- 3. Nasi pracownicy lub bezpośrednio przewoźnik potwierdzą termin odbioru.
- 4. Kurier przyjeżdża i odbiera przesyłkę.
Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu (cennik tutaj).
Jak wysłać towar za pośrednictwem innego przewoźnika na własny koszt?
- 1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z dowodem zakupu na adres lub wydrukowani go i dołączenie do towaru wraz z kopią dowodu zakupu.
- 2. Zapakowany towar można wysłać pod nasz adres:
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
Dział reklamacji
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
Email:
Prosimy o staranne zapakowanie towaru. Za ewentualne uszkodzenia w trakcie przewozu sprzedawca nie odpowiada.
Prosimy o nie wysyłanie towaru za zaliczeniem pocztowym. Takich przesyłek przyjąć nie możemy.