Stroimy Cookies

Cookies to małe pliki, które podczas wizyty na stronie internetowej zapisują się w różnych celach na urządzeniu, z którego korzystasz, odwiedzając naszą witrynę. Jeżeli zaakceptujesz pliki cookies, Twoja wizyta na stronie internetowej Kytary.pl przebiegnie zawsze w całkowitej harmonii z Twoimi oczekiwaniami.

Centrum Preferencji Plików Cookies

Niezbędne pliki cookies - Te, które są niezbędne do działania sklepu internetowego

Te pliki cookies są dla nas czymś w rodzaju instrumentów muzycznych dla muzyków. Bez nich nie możemy grać. Aby móc korzystać z pełnego zakresu usług naszej strony internetowej, te typy plików cookies muszą pozostać włączone.

Analityczne i funkcjonalne pliki cookies - Te, których potrzebujemy do oceny i analizy

Ten rodzaj plików cookies pomaga nam monitorować to, co dzieje się na naszej stronie internetowej, za ich pomocą oceniamy również, w jaki sposób nasi klienci korzystają z witryny.

Analityczne i funkcjonalne pliki cookies mogą na przykład monitorować czas spędzany przez klientów na stronie internetowej oraz innych odwiedzanych przez nich witrynach.

Dzięki tym plikom cookies jesteśmy w stanie uderzyć w odpowiednią nutę i dostroić naszą stronę internetową tak, by zadowolić Cię jej funkcjami.

Informacje zbierane za pomocą analitycznych plików cookies nie identyfikują żadnych osób.

Marketingowe pliki cookies - Te, których potrzebujemy do ustawiania reklam

Marketingowych plików cookies używamy do wyświetlania reklam w Twojej przeglądarce, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich nawyków przeglądania internetu. Pliki te są używane przez nas lub naszych dostawców reklam i mogą łączyć informacje zebrane z naszej i innych stron internetowych, które wcześniej odwiedziłeś. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub dezaktywować te pliki, wyświetlane reklamy mogą brzmieć w Twoich uszach, jak orkiestra dęta w uszach heavymetalowca.

Reklamacja

Informacje ogólne

Aby osiągnąć pełną satysfakcję klienta, oferujemy wyłącznie towary wysokiej jakości, co do których jesteśmy w pełni przekonani, że są warte swojej ceny. Jeżeli mimo to istnieje powód do złożenia skargi, należy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi, tak aby skarga została uznana i rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

Zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie, które spełni oczekiwania klienta.

Dane kontaktowe do Działu Reklamacji

AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
Dział reklamacji
Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
Email:

Uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki

Kupujący jest zobowiązany odbierając przesyłkę sprawdzić jej stan i odmówić przyjęcia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej. Jeżeli pomimo to kupujący stwierdzi już po odebraniu przesyłki, że jest ona uszkodzona, jest zobowiązany bez zbędnej zwłoki poinformować sprzedawcę drogą mailową (należy podać nazwisko, nr zamówienia i opis uszkodzenia). Dział reklamacji zapewni jak najszybszą wymianę.

Wada przy pierwszym użyciu wyrobu

Jeżeli wada zostanie wykryta przy pierwszym użyciu produktu, najpóźniej do 3 dni od sprzedaży, sprzedawca zapewnia załatwienie reklamacji wymieniając produkt na nową sztukę, przy spełnieniu następujących warunków:

  • Towar nie wykazuje objawów użycia i jest ewidentne, że wady nie spowodował kupujący.
  • Dany towar jest na stanie w sklepie lub w magazynie (w przeciwnym wypadku wymiana nie jest możliwa).

Reklamacja w trybie gwarancyjnym

  • Kupujący jest zobowiązany złożyć u sprzedawcy zawiadomienie o wadach (reklamację) niezwłocznie po wykryciu wad.
  • Warunkiem przyjęcia w trybie reklamacyjnym jest złożenie reklamacji w terminie gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
  • Kupujący musi udowodnić zakup towaru (np. dokumentem zakupu).
  • Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikające z nieprawidłowego użytkowania produktu, ani za szkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne lub nieprawidłową manipulację. Takich usterek gwarancja nie obejmuje.
  • Gwarancja nie dotyczy naturalnego zużycia rzeczy (lub ich części) w wyniku użytkowania. Krótszej żywotności wyrobu nie można uważać za wadę i nie jest ona powodem do reklamacji.
  • Przebieg procedury gwarancji, przeprowadzenia naprawy i czas jej trwania sprzedawca potwierdzi w pisemnej formie (e-mailem).
  • Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić wadliwy towar najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od otrzymania reklamowanego produktu, oraz poinformować kupującego o załatwieniu reklamacji e-mailem lub telefonicznie.
  • W przypadku reklamacji, koszty przesłania towaru do reklamacji ponosi sprzedawca. W tym przypadku konieczne jest udokumentowanie przez kupującego paragonu fiskalnego potwierdzającego dostawę towaru do działu reklamacji.

Jak odesłać towar na koszt Kytary.pl?

  1. 1. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
  2. 2. Pod linkiem można zamówić odbiór za pośrednictwem DPD. W formularzu należy wybrać przyczynę zwrotu::
    1. a) Zwrot towaru - w przypadku odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni.
    2. b) Reklamacja w okresie gwarancji.
    3. c) Wymiana towaru.
  3. 3. Wraz z powodem zwrotu zostaw komentarz. W polu komentarz prosimy o podanie numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy, należy podać opis usterki lub wpisać kod towaru (HN…), który zostanie wysłany jako zamiennik zwróconego produktu.
  4. 4. Kurier DPD odbiera przesyłkę pod wskazanym przez Państwo adresem w wybranym dniu (maksymalna długość obwodu paczki to 300 cm, najdłuższa krawędź 170 cm, maksymalna waga paczki to 31,5 kg).

Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu DPD (cennik tutaj).

Czy towar, który chcą Państwo zwrócić, jest ponadgabarytowy?

  1. 1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z dowodem zakupu, adresem i preferowaną datą odbioru na adres . Prosimy o ustalenie terminu odbioru z kilkudniowym wyprzedzeniem, abyśmy mogli zarezerwować odbiór w odpowiednim czasie.
  2. 2. Prosimy o staranne zapakowanie towaru.
  3. 3. Nasi pracownicy lub bezpośrednio przewoźnik potwierdzą termin odbioru.
  4. 4. Kurier przyjeżdża i odbiera przesyłkę.

Z tej usługi można skorzystać 1 na 90 dni za darmo, a Kytary.pl opłaca za Państwo wysyłkę. Jeśli w ciągu 90 dni skorzystają Państwo z tej usługi więcej niż raz, za pozostałe odbiory zostaną Państwo obciążeni zgodnie z aktualnym cennikiem transportu (cennik tutaj).

Jak wysłać towar za pośrednictwem innego przewoźnika na własny koszt?

  1. 1. Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z dowodem zakupu na adres lub wydrukowani go i dołączenie do towaru wraz z kopią dowodu zakupu.
  2. 2. Zapakowany towar można wysłać pod nasz adres:

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
    Dział reklamacji
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany
    Email:

    Prosimy o staranne zapakowanie towaru. Za ewentualne uszkodzenia w trakcie przewozu sprzedawca nie odpowiada.

    Prosimy o nie wysyłanie towaru za zaliczeniem pocztowym. Takich przesyłek przyjąć nie możemy.
© AUDIO PARTNER s.r.o.

Wyszukiwane hasła

Kategorie

Marki

Proszę czekać