Stroimy Cookies

Cookies to małe pliki, które podczas wizyty na stronie internetowej zapisują się w różnych celach na urządzeniu, z którego korzystasz, odwiedzając naszą witrynę. Jeżeli zaakceptujesz pliki cookies, Twoja wizyta na stronie internetowej Kytary.pl przebiegnie zawsze w całkowitej harmonii z Twoimi oczekiwaniami.

Centrum Preferencji Plików Cookies

Niezbędne pliki cookies - Te, które są niezbędne do działania sklepu internetowego

Te pliki cookies są dla nas czymś w rodzaju instrumentów muzycznych dla muzyków. Bez nich nie możemy grać. Aby móc korzystać z pełnego zakresu usług naszej strony internetowej, te typy plików cookies muszą pozostać włączone.

Analityczne i funkcjonalne pliki cookies - Te, których potrzebujemy do oceny i analizy

Ten rodzaj plików cookies pomaga nam monitorować to, co dzieje się na naszej stronie internetowej, za ich pomocą oceniamy również, w jaki sposób nasi klienci korzystają z witryny.

Analityczne i funkcjonalne pliki cookies mogą na przykład monitorować czas spędzany przez klientów na stronie internetowej oraz innych odwiedzanych przez nich witrynach.

Dzięki tym plikom cookies jesteśmy w stanie uderzyć w odpowiednią nutę i dostroić naszą stronę internetową tak, by zadowolić Cię jej funkcjami.

Informacje zbierane za pomocą analitycznych plików cookies nie identyfikują żadnych osób.

Marketingowe pliki cookies - Te, których potrzebujemy do ustawiania reklam

Marketingowych plików cookies używamy do wyświetlania reklam w Twojej przeglądarce, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich nawyków przeglądania internetu. Pliki te są używane przez nas lub naszych dostawców reklam i mogą łączyć informacje zebrane z naszej i innych stron internetowych, które wcześniej odwiedziłeś. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub dezaktywować te pliki, wyświetlane reklamy mogą brzmieć w Twoich uszach, jak orkiestra dęta w uszach heavymetalowca.

Reklamacja

Informacje ogólne

Abyśmy mogli w pełni zadowolić naszych Klientów, oferujemy tylko wysokiej jakości towar, co do którego jesteśmy w pełni przekonani o korzystnej relacji ceny i jakości. Jeżeli pomimo znajdzie się powód do reklamacji, prosimy postępować według następujących punktów, aby reklamacja mogła być uznana i w jak najkrótszym czasie załatwiona.

W każdym razie staramy się znaleźć takie rozwiązanie, które zadowoli Klienta!

Uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki

  • Kupujący jest obowiązany odbierając przesyłkę skontrolować jej stan i odmówić przyjęcie niekompletnej lub uszkodzonej przesyłki. Jeżeli pomimo to kupujący stwierdzi już po odebraniu przesyłki, że jest ona uszkodzona, jest obowiązany bez zbędnej zwłoki informować sprzedawcę e-mailem (należy podać nazwisko, nr zamówienia i opis uszkodzenia). Dział reklamacji zapewni jak najszybszą wymianę.

Wada przy pierwszym użyciu wyrobu

Jeżeli wada zostanie wykryta przy pierwszym użyciu wyrobu, najpóźniej do 3 dni od sprzedaży, sprzedający zapewnia szybkie załatwienie reklamacji wymieniając na nową sztukę bez wad, pod warunkiem spełnienia następujących punktów:

  • Towar nie wykazuje objawów użycia i jest ewidentne, że wady nie spowodował kupujący.
  • Dany towar jest w sklepie lub w magazynie (w przeciwnym wypadku wymiana nie jest możliwa).

Reklamacja w trybie gwarancyjnym

  • Kupujący jest obowiązany złożyć u sprzedawcy zawiadomienie o wadach (reklamację) niezwłocznie po wykryciu wad.
  • Warunkiem przyjęcia w trybie reklamacyjnym jest złożenie reklamacji w terminie gwarancji, który wynosi 36 miesięcy.
  • Kupujący musi udowodnić zakup towaru (np. dokumentem zakupu).
  • Sprzedający nie odpowiada za szkody wynikające z nieprawidłowego używania wyrobu, ani za szkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne i błędną manipulację. Gwarancja takich wad nie obejmuje.
  • Gwarancja nie dotyczy normalnego zużycia rzeczy (lub ich części) w wyniku użytkowania. Krótszej żywotności wyrobu nie można uważać za wadę i nie jest ona powodem do reklamacji.
  • Jeżeli kupujący będzie dochodzić praw z tytułu wadliwego świadczenia, sprzedający potwierdzi mu w pisemnej formie (e-mailem), kiedy praw dochodził oraz przeprowadzenie naprawy i czas jej trwania.
  • Sprzedający zobowiązuje się naprawić lub wymienić wadliwy towar najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od otrzymania reklamowanego i informować kupującego o załatwieniu reklamacji e-mailem lub telefonicznie.

Postępowanie w razie reklamacji

  • Dla przyśpieszenia procesu reklamacji prosimy wydrukować i wypełnić Formularz reklamacji.
  • Kupujący osobiście lub za pośrednictwem kuriera doręczy reklamowany towar wraz z dowodem jego zakupu i Formularzem reklamacji na podany poniżej adres

    Kupujący może skontaktować się z działem reklamacji, który zapewni przewóz reklamowanego towaru na koszt sprzedającego.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.pl
    Dział reklamacji
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praha 4 - Modřany

    Email:
  • Wysyłając towar pocztą starannie zapakuj go. Za ewentualne uszkodzenie w trakcie przewozu sprzedający nie odpowiada.
    Nie posyłaj towaru za zaliczeniem pocztowym. Takich przesyłek nie możemy przyjąć.
  • O wszczęciu postępowania reklamacyjnego i jego przebiegu klient zostanie poinformowany na adres e-mail podany w Formularzu reklamacji.
© AUDIO PARTNER s.r.o.

Wyszukiwane hasła

Kategorie

Marki

Proszę czekać