
Muzycznie pozytywna misja Kytary
Podczas realizacji naszej muzycznie pozytywnej misji kierujemy się naszymi wartościami, dostrzegając jednocześnie odpowiedzialność wynikającą z naszej pozycji na rynku europejskim. Poprzez to, jak traktujemy naszych klientów, pracowników, jak przestrzegamy przepisów prawa, jak wpływamy na środowisko, mamy wpływ na ogólne postrzeganie tego, co jest normalne. Uczestniczymy w tworzeniu środowiska biznesowego, a zatem także środowiska społecznego w Europie.
• Wspieramy organizacje dobroczynne i charytatywne, na przykład pomagające dzieciom zagrożonym lub z niepełnosprawnością oraz ich rodzinom.
Jesteśmy świadomi tego, że na budowę szkół, szpitali, autostrad i innej infrastruktury potrzebne są finanse. Emerytury naszych rodziców, bezpłatna opieka zdrowotna i prawo do nauki pokrywają podatki. Czujemy się odpowiedzialni i chcemy mieć swój udział w tych wydatkach.
• Nie korzystamy z rajów podatkowych, nie obniżając tym samym danin publicznych.
Nasze wartości
1. Zadowolenie klientów
• Dążenie do zadowolenia klienta musi być widoczne z każdego działania, z każdego kontaktu.
• Słuchamy swoich klientów, a informacje zwrotne traktujemy jako okazję do dalszego podnoszenia jakości naszych usług.
• Kochamy muzykę. Jesteśmy specjalistami i znamy to, co sprzedajemy. Umiemy doradzić początkującym, jak również profesjonalistom.
• Zadowolenie klientów zapewniamy, poza sprzedażą, również za pośrednictwem wielu usług dodatkowych. W naszym centrum serwisowym naprawiamy i dostosowujemy instrumenty muzyczne oraz urządzenia elektryczne.
• Do reklamacji podchodzimy z odpowiednim wyczuciem. Wiemy, że jest to dla klienta nieprzyjemna sytuacja, dlatego staramy się wychodzić mu naprzeciw.
• Zapewniamy transport zwrotny na koszt własny.
• Dajemy społeczności więcej. Tworzymy dla naszych klientów treści wysokiej jakości. Nagrywamy wiele edukacyjnych i rozrywkowych treści wideo, piszemy artykuły do naszego magazynu on-line, nagrywamy podcasty i organizujemy Festiwall.
2. Zadowolenie pracowników
• Wszyscy w zespole wierzymy w sens naszej pracy. Pomagamy ludziom przeżywać radość z muzyki.
• Mamy wspaniałą i oddaną swojej misji społeczność. Zespół poszerzamy o tych najlepszych z najlepszych.
• Jesteśmy jak świetnie zgrana orkiestra. Pomagamy sobie wzajemnie. Nie lubimy konfliktów i intryg, rozmawiamy wprost.
• Nasi pracownicy zasługą na przyjemne środowisko pracy. Poprzez stopniowo podejmowane inwestycje, krok za krokiem ulepszamy dla nich swoje zaplecze.
• Każdy ma prawo do godziwych warunków płacy. Doceniamy fachowość, entuzjazm i lojalność.
• Nieustannie dostosowujemy świadczenia dodatkowe dla pracowników. Zwyczajne i niezwyczajne.
3. Wpływ na środowisko
• Poprzez naprawy w naszym serwisie elektrycznym dajemy urządzeniom drugą szansę.
• Serwisując i naprawiając instrumenty, wydłużamy ich żywotność.
• Pozbywamy się odpadów elektrycznych w sposób przyjazny dla środowiska, nawet za naszych klientów.
• Wspieramy projekty ekologiczne - posiadamy własne pszczoły i własny miód, którym chętnie podzielimy się z naszymi klientami.
• Właściwe sortowanie zwykłych odpadów jest dla nas oczywistością.
• Sortujemy papier, tworzywa sztuczne, szkło, baterie, struny.
• Z materiałów opakowaniowych sortujemy karton i folie opakowaniowe.
4. Wsparcie kultury oraz innych działań użyteczności publicznej
• Bezpłatnie dostarczamy instrumenty do wybranych domów dziecka. Wspieramy zakłady pracy chronionej.
• Wspieramy fundacje pomagające młodym osobom, które walczą z różnymi chorobami.
• Wspieramy festiwale muzyczne i koncerty.
• Organizujemy Festiwall – naszą własną imprezę, która łączy w sobie targi, warsztaty i koncert.
5. Finanse i podatki mamy pod kontrolą
• Mamy prostą i transparentną strukturę własności.
• Szanujemy obowiązujące przepisy i gramy fair.
• Każdego roku przechodzimy rygorystyczny niezależny audyt księgowy.