OBCHODZIMY 20. ROCZNICĘ ZAŁOŻENIA FIRMY!

20 lat temu pierwszy klient zrealizował w naszym sklepie internetowym pierwszy zakup. Nie mieliśmy wówczas magazynu i swoje instrumenty muzyczne przechowywaliśmy w mieszkaniu. Krok za krokiem przenieśliśmy się do salonu sprzedaży o powierzchni 16 m2, później do większej i w końcu do jeszcze większej powierzchni. Klienci nas polubili, a my zaczęliśmy eksportować za granicę. Dzisiaj eksportujemy produkty do dziewięciu krajów, a nasza marka jest świetnie ugruntowana na rynku instrumentów muzycznych.


NASZA HISTORIA





20XX

Kytary mają 20. urodziny! Zanim zdążyliśmy pomyśleć o świętowaniu, nadeszło największe do tej pory wyzwanie w postaci ogólnoświatowej pandemii. Wbrew wszelkim obawom, staramy się z chłodną głową zrobić wszystko, żeby jak najszybciej przystosować się do nowych warunków i żeby uporać się z całą tą sytuacją. Wynik? Nasi klienci cenią sobie nowe usługi, wzmocnienie centrum pomocy technicznej oraz błyskawiczną transformację spółki, co potwierdzają także swoimi zamówieniami. Podczas światowego kryzysu zatrudniamy nawet nowych kolegów, którzy pomagają nam zapełnić wolne stanowiska. Paradoksalnie, sytuacja nas wzmacnia i niecierpliwie wypatrujemy dnia, gdy będziemy mogli razem z naszymi współpracownikami, klientami i zaprzyjaźnionymi muzykami porządnie świętować nasze 20. urodziny.

Będziemy bowiem chcieli podziękować im wszystkim za fantastyczne wsparcie oraz za pasję muzyczną również w tych najtrudniejszych czasach.




2019

W głównym magazynie mamy ponad 20 000 pozycji magazynowych. Zawieramy umowę z Martin Guitars i w salonie sprzedaży gitar instalujemy duży ekran z licznymi luksusowymi akustycznymi gitarami ze Stanów Zjednoczonych. Uruchamiamy również własną produkcję pokrowców transportowych Razzor Custom Cases na zamówienie.




2018

W 2018 roku kończymy gruntowną rekonstrukcję naszej siedziby. Udaje się nam wybudować duży nowoczesny salon sprzedaży z piękną wystawą instrumentów muzycznych, kawiarnią oraz z bogatym zapleczem, włącznie z salami prób i innymi usługami. Nowa sekcja Boutique w salonie w Pradze oferuje starannie wyselekcjonowane instrumenty vintage z własną historią. Dzięki dostosowaniu tylnej części budynku poszerzamy przestrzeń magazynu o kolejne 1 400 m2.




2015

Obchodzimy piętnastą rocznicę, rozpoczynamy naszą zagraniczną ekspansję oraz wprowadzamy system informacji zwrotnych od klientów. Dzięki systematycznemu zbieraniu danych potrafimy szybko poznać swoje słabe strony i udoskonalać się.




2007

Technologia, na podstawie której nasz sklep internetowy był od początku zaprogramowany oraz system informacyjny, nie spełniają już dłużej naszych wymagań. Przyjmujemy kolejnych programistów i inicjujemy całkowite przepisanie kodu. Zaczynamy używać nowego logo, buźkę ze stojącą grzywką. Pozostaniemy z nią aż do dziś.



2006

W 2006 roku otwiera się salon sprzedaży Dekanka, oddalony o jedynie 200 metrów od pierwotnego sklepiku, który miał powierzchnię 85m2 i nie nadawał się już do poszerzenia. Z nowym salonem sprzedaży uzyskujemy przestrzeń o powierzchni 700 m2, która wystarcza nam na kolejne dwa lata.




2005

Ten rok niesie z sobą znaczne poszerzenie teamu. Rzecz jasna, z corocznym wzrostem utargu liczonym w setkach procent, nie można sobie poradzić tylko w czwórkę. Jeżeli w styczniu 2005 bezproblemowym zarządzaniem firmą zajmowało się czworo ludzi, to w grudniu team liczy już czternaście osób. Interesujący jest także gwałtowny wzrost utargu.



2004

Zwiększa się liczba klientów, którzy kupują przez Internet, a wyniki sprzedaży szybko się podnoszą. Janek i Vláďa doskonale wiedzą, że Kytary mają dobrą perspektywę rozkwoju i że jest to najlepsza chwila, aby założyć spółkę AUDIO PARTNER s. r. o., której podlegają wszystkie działania spółki.



2002

Na początku roku do projektu dołącza Vladimír Myslík. Wzbogaca go nowoczesnymi technologiami i bierze odpowiedzialność za stworzenie sklepu internetowego. W odróżnieniu od ówczesnych sprzedawców instrumentów muzycznych, obaj partnerzy widzą wielką szansę. Oprócz współpracy rodzi się również przyjaźń, która będzie zapowiedziąstworzenia bardzo zdolnego teamu. Samemu będąc aktywnymi muzykami, pragną przestrzennego oraz ponadczasowego salonu sprzedaży z instrumentami dla siebie oraz swoich klientów. Ta myśl będzie im towarzyszyć na drodze zawodowej oraz wpływać na ich kolejne decyzje.



2000

Basista Jan Pils położył kamień węgielny pod założenie firmy. Zaprogramuje pierwszą wersję sklepu internetowego, po czym zaczynają się pojawiać pierwsze zamówienia. Na razie wysyła struny i tunery ze swojego mieszkania. Jednak później stworzy firmę, która nadaje kierunek całemu rynkowi instrumentów muzycznych.





Kytary.pl





© AUDIO PARTNER s.r.o.
Proszę czekać